Dobrze jest zacząć Wigilię od "dobrej" wiadomości. I ze mną też tak się stało. Zasiadłem bowiem dzisiaj do lektury porannych gazet i od razu nowa wiadomość. Z "Gazety Wyborczej"dowiedziałem się, że mam otrzymać kolejny pozew (to znaczy dowiedziałem się, że jestem pozwany, ale pozwu jeszcze nie otrzymałem). A wszystko dlatego, że w długim tekście napisałem, że "Jeśli prokreacja, wychowanie i wierność nie mają znaczenia w stosunkach dwóch partnerów, a celem jest tylko ich zadowolenie, to nie ma powodów, by czynić różnicę między relacją homoseksualną a zoofilską".
Obrażeni tymi słowami (które zresztą podtrzymuję) okazali się Urszula Pawlik i Michał Minałto, którzy złożyli pozew przeciw naczelnemu "Rzeczpospolitej" Pawłowi Lisickiemu, a także Andrzejowi Krauzemu (autorowi rysunku z kozą) i mnie. Niestety nie wiem, co konkretnie ich obraziło, bowiem zanim sąd dostarczył mi pozew (czy on w ogóle istnieje?) państwo pobiegli do "Wyborczej", by ta jak najszybciej oznajmiła, że wolność słowa będzie w Polsce ograniczana. I że katolików, konserwatystów czy zwyczajnych ludzi, którzy do homoseksualnych aktów mają stosunek analogiczny do Biblii - wolności być nie może.
Swoją drogą akcja "tolerancjonistów" nabiera przyspieszenia. Zaczęło się od procesu "Gościa Niedzielnego", później przyszedł czas na Joannę Najfeld (która przypomniała, skąd biorą pieniądze środowiska aborcyjne). Dalej zakneblować chciano mnie (za opinię na temat tego, czym jest aborcja, i jaką rolę odgrywają w jej promowaniu prawnicy). A teraz nadszedł czas na kneblowanie przeciwników agresywnej propagandy homoseksualnej. Słowem buduje się przestrzeń, w której mówić można wszystko pod warunkiem, że nie mówi się prawdy o zabijaniu nienarodzonych, ludziach, którzy czerpią z tego kaskę i prestiż (czyli spełniają rolę płatnych zabójców), i wreszcie o homoseksualizmie. Taka wolność słowa ma mniej więcej tyle wspólnego z wolnością, ile demokracja ludowa z demokracją.
Pozostaje mieć tylko nadzieję (biorąc pod uwagę orzeczenie sędzi Soleckiej, nie jest ono szczególnie mocne), że sądy zachowają minimum przyzwoitości i pozwy oddalą. Jeśli nie - to wielkimi krokami wejdziemy w świat, w którym katolikom nie będzie wolno wyrażać swoich opinii. A to oznaczać będzie powrót do totalitaryzmu. Tym razem nie będzie on komunistyczny, ale liberalny, nie czerwony, ale tęczowy. I też będą jego ofiary (prawie pięćset zamordowanych, w zgodzie z prawem, dzieci rocznie), a ludzie kneblowani za poglądy.
A tak swoją drogą ciekawe, czy Urszula Pawlik i Michał Minałto umieją czytać. Gdyby tak było to zwróciliby uwagę na tryb warunkowy w moim tekście. Pojawia się tam słowo "jeśli". "Jeśli prokreacja, wychowanie i wierność nie mają znaczenia w stosunkach dwóch partnerów, a celem jest tylko ich zadowolenie, to nie ma powodów, by czynić różnicę między relacją homoseksualną a zoofilską". Panna Urszula (jak się dowiedziałem z tekstu "Wyborczej" - biseksualistka) i pan Michał mogą czuć się urażeni tylko wówczas, gdy uznają, że w związku prokreacja, wychowanie i wierność nie mają znaczenia". O ile jednak rozumiem, że im oburzenie mogło rzucić się na zdolność czytania, o tyle nie rozumiem, że to samo stało się z prawnikami. No chyba, że im rzuciła się na głowę chęć zdobycia poklasku w "Gazecie Wyborczej" i na liberalnych salonach.
PS. A na koniec w ten wigiliny poranek życzę wszystkim błogławieństwa Bożego, przyjścia Jezusa do naszego życia i szczerego nawrócenia.
Podnieś rękę, boże Dziecię
Błogosław ojczyznę miłą
W dobrych radach, w dobrym bycie
Wspieraj jej siłę Swą siłą
Dom nasz i majętność całą
I wszystkie wioski z miastami
A Słowo Ciałem się stało
I mieszkało między nami
Zakneblowani?
-
Panie Tomaszu,
-
To moze byc ciekawy proces.
By obiektywnie spor rozstrzygnac, sad chyba bedzie musial powolac na swiadka koze. Bedzie musial tez wykluczyc, ze koza jest chomikiem, bo taki swiadek by nie byl obiektywny. Zaraz... moze to nie swiadek, a biegly sadowy?
Wesolych Swiat
-
"...Pozostaje mieć tylko nadzieję (...) że sądy zachowają minimum przyzwoitości..."
Ja rozumiem,że Wigilia, że nawet "zwierzęta ludzkim głosem" itd, ale tu Pan przesadził.
-
Tomasz Terlikowski
Panie Tomaszu,
Jeśli dobrze rozumiem Pańskie słowa to wynika z nich, że wg Pana nie ma również różnicy pomiędzy relacją heteroseksualną a zoofilską. Łatwo sobie bowiem wyobrazić bezdzietne małżeństwo katolików stosujące antykoncepcję naturalną, gdzie on lub ona zdradza partnera. Wtedy nie ma mowy ani o prokreacji, ani wychowaniu ani wierności.
-
Panie Tomaszu
Życzę wiele wytrwałości i siły oraz pogodnych i zdrowych Świąt - dla Pana i Rodzinki. Aleksander Chłopek
-
> autor
Zgodzi się Pan ze mną, że równie gorszące jak akty homoseksualne i zoofilskie są relacje intymne w parach bezpłodnych. Tacy bezwstydnicy wiedzą, że nie mogą mieć dziecka, więc chodzi im tylko o zadowolenie. Zwierzęta.
-
@TK
Panie Tomaszu,
Tekst (jak zwykle od Pana) dobry, ciekawy i logiczny. Jednak mam ...poczucie ze nieodpowiedni dzis, "przy Wigilii"...
Wyborcza moze napisac wszystko, o wszystkim i wszystkich, zawsze.
A bym wolal dzis od Pana poczytac o czyms zupelnie innym. Rozumie mnie Pan, prawda?.
Wesolych Swiat Bozego Narodzenia! Panu i wszystkim zycze.
-
terlikowski
wydaje się, że jesteś dorosłym człowiekiem, terlikowski. miej zatem odwagę brać odpowiedzialność za swoje słowa, zamiast się mazgaić.
daj świadectwo prawdzie - przed sądem.
-
@Tomasz Terlikowski
"Jeśli prokreacja, wychowanie i wierność nie mają znaczenia w stosunkach dwóch partnerów, a celem jest tylko ich zadowolenie, to nie ma powodów, by czynić różnicę między relacją homoseksualną a zoofilską"
Myślę, że zdecydowanie za ostro pojechałeś po bandzie. Są różne grzechy, i grzech grzechowi nie równy. Ma Pan oczywiście prawo potępiać homoseksualizm, lecz zawsze to należy robić ze właściwą, chociażby podstawową wrażliwością i dyplomacją. Zresztą to strasznie głupie stwierdzenie. Pan np. twierdzi, że wszystkie, ba, większość par heteroseksualnych uprawia seks wyłącznie w celach prokreacyjnych?! Bardziej fair byłoby stwierdzenie, że prawie wszyscy jesteśmy zoofilami.
Tak jak tej gazety nie lubię, tu GW chyba ma prawo reagować, lecz nie życzę Pan zbyt ostrej kary.
Mimo wszystko:
Zdrowych, Udanych i Wesołych Świąt!
-
@marekm73
bynajmniej tak przecież jest , to się nazywa cudzołóstwo , zresztą antykoncepcja - także naturalna , wypacza sęs małżeństwa
-
Fajny temat, taki świąteczny
Wesołych Świąt
-
@autor
Zoofil wykorzystuje kozę, nie pytając jej o zgodę.
Homoseksualiści współżyją ze sobą za wspólną zgodą. I nie robią nikomu - także Panu - krzywdzy.
I dlatego będzie Pan przepraszał za swoją wypowiedź.
Wesołych Świąt - niech Boże Dzieciątko da Panu trochę miłości i uchroni od pogardy i nienawiści.
-
Panie Tomaszu
Niech się Pan trzyma, a w Boże Narodzenie odpocznie sobie od wszystkich problemów.
-
Autor
Ktoś musi Pana w końcu nauczyć rozumu.
Na Pana życzenie będzie to sąd.
Niektórzy z domu wynieśli wiedzę, że nie wolno innych obrażać bezkarnie. Pan ma braki, ale nadrobi je Pan.
A nie wydaje się Panu podejrzane jak mało dzieci się w Polsce rodzi?
Skoro katolickie 95% społeczeństa spółkuje tylko w celu "prokreacji i wychowania", to albo mają jakieś wady, albo w Polsce po zmroku wszyscy oglądają telewizję i robią na drutach.
-
@marekm73, histeryk, mlodyw
Panowie, tekst dotyczył bardzo konkretnie postulatu przyznania parom jednopłciowym uprawnień małżeństwa. I do tego się odnoszę. Jeśli państwo uznaje, że dla przyznawanych uprawnień małżeńskich (trzeba jasno powiedzieć, że w Polsce minimalnych) nie ma znaczenia:
1. prokreacja (chciana, a niekiedy niemożliwa z powodu rozmaitych schorzeń)
2. wierność
3. wychowanie potomstwa
To wówczas nie ma powodów, by nie przyznać też uprawnień małżeńskich parze pana i żółwia na ten przykład.
Tyle. Ale oczywiście zgoda, że zoofilia jest bardziej obrzydliwa niż akty homoseksualne, a te z kolei są bardziej obrzydliwe niż zdrada małżeńska. Ale w przypadku postulatów równouprawnienia par jednopłciowych nie ma to większego znaczenia.
-
@m.m.w.
I to się nazywa wolność słowa, wyznania i opinii??? Może też ocenzurować Biblię i Katechizm Kościoła Katolickiego??? Co Pan na to???
-
Liczby
"..A to oznaczać będzie powrót do totalitaryzmu. Tym razem nie będzie on komunistyczny, ale liberalny, nie czerwony, ale tęczowy. I też będą jego ofiary (prawie pięćset zamordowanych, w zgodzie z prawem, dzieci rocznie).."
W katolickiej Polsce (95% deklaruje sie katolikami) szacunki na nielegalne przerywanie ciazy: 7.000 do 12.000. Czym rozni sie usuniecie plodu w zgodzie z prawem od nielegalnego?
-
z przykrością muszę stwierdzić, że za Tuska ludzie mają więksize problemy
Sąd ogłosił upadłość Stoczni Marynarki Wojennej w Gdyni.
Tusku ma na tę okoliczność taki dowcip:
"My nie umiemy statków budować. To się opłacało za komuny, my wysyłaliśmy Rosjanom statki, oni wysyłali nam buty... do podzelowania."
Fajna wiadomość przy świątecznym stole.
Przeczytałem to w "Dzienniku Bałtyckim" w sklepie, gdzie przeglądałem nagłówki gazet.
W internecie są dwie wiadomości w temacie. Urocze, typu fajnie udało się.
http://gdansk.naszemiasto.pl/artykul/270839,sad-oglosil-upadlosc-stoczni-marynarki-wojennej-w-gdyni,id,t.html?kategoria=675
http://wiadomosci.onet.pl/2100075,10,sad_oglosil_upadlosc_ukladowa_stoczni_marynarki_wojennej,item.html
jakoś tak ta wiadomość na onecie ustawiona, że nikt jej nawet nie skomentował.
Pan ma bardzo poważny problem z tymi...., ale co mają powiedzieć stoczniowcy?
Czy na pewno wszyscy cieszą z Bożego narodzenia?
Ja się cieszę, bo wiem, że Jezus urodził się, umarł i zmartwychwstał!
Życzę wszystkim wesołych Świąt...
-
@Tomasz P. Terlikowski
Szanowny Panie !
Naprawdę Pan uważa, że stosunek homoseksualny jest bardziej obrzydliwy niż zdrada małżeńska ?
Dlaczego miłość, która nikomu krzywdy nie wyrządza, jest czymś gorszym od zdrady i krzywdy ?
-
Mam nadzieję...
...że sąd pozew odrzuci i katolik nadal będzie mógł w majestacie prawa demonstrować publicznie swoje obrzydzenie bliźnimi.
-
@ No to wyjasnie ci róznice
''eśli prokreacja, wychowanie i wierność nie mają znaczenia w stosunkach dwóch partnerów, a celem jest tylko ___ich___ zadowolenie, to nie ma powodów, by czynić różnicę między relacją homoseksualną a zoofilską''
Zadanie do domu:
1. Idź kup chomika.
2. Przeleć go.
3. Patrz mu w oczy, czy jest zadowolony z tego.
Zrób notatki, wyciągnij wnioski. Wtedy może zauważysz różnice. Wpadnij na Salon sie pochwalić.
-
jendo pytanie panie Trelikowski
chwalisz sie tym Pan czy wołasz- rodacy, Niemcy mnie bija?
-
@Tomasz P. Terlikowski
Ja też ograniczam swoją wolność słowa i opinii.
Jeśli napiszę w gazecie to co o Panu myślę, to Pan się obrazi, zaciągnie mnie do sądu i wygra. Dlatego moja wolność słowa kończy się tam gdzie zaczyna się cudza godność. W tym Pańska.
Żeby zawodowemu dziennikarzowi trzeba było takie rzeczy tłumaczyć...
-
@Tomasz P. Terlikowski
''I to się nazywa wolność słowa, wyznania i opinii??? Może też ocenzurować Biblię i Katechizm Kościoła Katolickiego??? Co Pan na to???''
Ot znowu zabłysnąłeś. Na razie to katechizm Koscioła katolickiego domaga się cenzury, a nie odwrotnie. Zatem najpierw sami wywalcie ze swego katechizmu wstawki o cenzurze, a potem krzyczcie żeby inni nie cenzurowali. I nie zapomnij Kali ukraść krowa.
-
ale to Państwo obrażają innych
Można potem w sądzie obwijać się różańcem, ale liberalna zasada ogranicza czyjąś wolność jeśli szkodzi ona innym osobom. "Rzepa" jest znana z homofobii.
-
> Tomaszu: akcja "tolerancjonistów" nabiera przyspieszenia
Niektórzy to prawie sraczki dostają. Ja się zastanawiam czy nie pozwać kogoś, gdy się na mnie krzywo patrzył, bo to obraża moją miłość własną! :)
Z życzeniami świątecznymi pomyślności wszelakiej i bogactwa łask Pańskich polecam zajrzeć: tu też jest coś o rzekomym obrażaniu uczuć niereligijnych :)
pozdr
-
> Lchlipie: "Czym rozni sie usuniecie plodu w zgodzie z prawem od nielegalnego?"
W sensie czynności fizycznej - niczym. Ale w sferze moralnej różnice są zasadnicze.
pozdr
-
> mlodyw: przeczytaj jeszcze raz ten fragment
"Jeśli prokreacja, wychowanie i wierność nie mają znaczenia w stosunkach dwóch partnerów, a celem jest tylko ich zadowolenie, to nie ma powodów, by czynić różnicę między relacją homoseksualną a zoofilską"
Tym razem postaraj się zrozumieć, bo poprzedni komentarz jest nie na temat.
pozdr
-
> saligia: znowu idiotyzmy jakieś? Bój się Boga człowieku! Ile można?
pozdr
-
@Koteusz
To wlasnie mam na mysli.
Liczba 500 podana we wpisie mowi o legalnych aborcjach. A nalezaloby sie spodziewac ze p.Terlikowski bedzie mowil o faktycznie dokonanych. Bo przeciez chodzi o fakt usuniecia plodu ktory w obu przypadkach jest jednoznaczny.
Pozdrowienia.
-
@Autor
Ludzie poczuli się urażeni, to poszli do sądu. Co mieli zrobić? Wynająć ruskich? Sąd to cywilizowany sposób rozstrzygania sporów.
Myślę, że przed tym sądem Pan polegnie, bo zoofilia to przestępstwo, a stosunek homoseksualny nie. Choćby z tego powodu, choć jest wiele innych.
-
@ Robert K
Terlikowski miał na myśli platoniczną zoofilię, uczucie nie seks!
Swoją drogą dlaczego homiki ograniczają swoje zwiazki do klasycznego układu dwuosobowego. Przy hetero to ma sens, ale przy homo? Dlaczego nie małżeństwa wieloosobowe?
-
Autor
A pamięta Pan jak w 2007 roku kiedy rozpoczęła się operacja "usunąć Potwora", potraktował Pan Wybiórczą (no i córkę pewnego płk SB) jako wiarygodne źródło informacji i żądał Pan usunięcia mnie z radia "za chamstwo"? Teraz ma Pan podziękowanie. Okazał Pan słabość i to są skutki. Dlaczego teraz nie traktuje Pan "Wybiórczej" jako wiarygodnej? Tak to jest. RPO też traktował "Wybiórczą" jako wiarygodną, wtedy Mu odpisałem, że poczekam, aż napiszą o nim. Wystarczyły 4 miesiące.
A sąd Pana skażę, w razie czego wyznaczą sędziów z moich spraw, a uzasadnienie może być z księżyca, nie ma znaczeni.
Z Wybiórczą stosuje te same metody wobec wszystkich, których uzna za wrogów, nie ważne w jakiej dziedzinie. Pan w 2007 stanął po stronie ich metod, więc zaaplikowano je Panu. Tak wygląda sprawiedliwość, więc proszę przyjąć to jako nauczkę i podjąć walkę. Wiele się Pan nauczy o wymiarze bezprawia w III RP. Mam nadzieję że wyciągnie Pan wnioski. W razie czego służę moim doświadczeniem z Rogowskim i sądami.
Wesołych i refleksyjnych Świąt Bożego Narodzenia.
-
dobrze
jest zacząć Wigilię od seksualnych fantazji
-
Tomasz P. Terlikowski
Niech się Pan nie przejmuje, wg mnie broni Pan zupełnienie podstawowych spraw i dziękuję Panu za to, że się Panu chce.
Wesołych Świąt i błogosławieństwa bożej Dzieciny :O))
-
> TT, Koteusz
"Panowie, tekst dotyczył bardzo konkretnie postulatu przyznania parom jednopłciowym uprawnień małżeństwa. I do tego się odnoszę."
Ja nie wiedziałem czego dotyczył tekst, oczywiście w kontekście rozważań o statusie związków homoseksualnych zdanie to ma większy sens (co nie zmienia faktu, że analogia jest wyjątkowo gruba).
Tylko nadal nie rozumiem co ta "wierność" tam robi. Z punktu widzenia racji stanu, jedyny sens legalizacji związków homoseksualnych, oprócz likwidacji kilku problemów prawnych, które można rozwiązać w inny sposób (mowa o odwiedzinach, spadku), polega właśnie na promocji wierności.
> Koteusz
Faktycznie z tą łóżkową interpretacją sformułowania "zadowolenie" trochę się wyrwałem, co na to Freud :>
-
> mlodyw :)
pozdr
-
Też kocham
w taki dzień jak dziś zwierzątka i gejów. Ma pan szczególny dar okazywania chrześcijańskiej miłości bliźniego swego i w szczególny sposób pamięta o przesłaniu św. Franciszka.
-
@Essencjusz
platoniczna zoofilia? Dobre.
Więc wszystkie te panie z pieskami w zimowych mundurkach to zdaniem Terlikowskiego zoofilki? One przecież darzą swoje psiny wyjątkowo silnym uczuciem ;)
-
@Tomasz P. Terlikowski
> "Jeśli prokreacja, wychowanie i wierność
> nie mają znaczenia w stosunkach dwóch
> partnerów, a celem jest tylko ich
> zadowolenie, to nie ma powodów, by czynić
> różnicę między relacją homoseksualną
> a zoofilską".
> Obrażeni tymi słowami (które zresztą
> podtrzymuję) okazali się Urszula Pawlik
> i Michał Minałto [...]
Czyżby nie kochali zwierząt? ;)
-
@marekm73
Witam. Zgadzam sie Panem. Autor ma wyjątkowo jednostronne spojrzenie na te tematy. Nie uwzglednia potrzeb innych też jakby nie było ludzi. Pozdrawiam.
-
@mlodyw
Witam. Trafny i wyjątkowy niuasn takiego zachowania takich zwyrodniałych ludzi. Nie mogą i nie powinni a robią. Żenada. Pozdrawiam.
-
@Ras Fufu
"Rzepa"jest znana z homofobii?!!Jezu,jak się cieszę,że jest choć jedna antypedalska gazeta codzienna w tym kraju.
A PO to według Twoich kryteriow musi być najbardziej pedalska partią PRL-bis.Bo swoimi obietnicami penetruje odbyt całej męskiej populacji Polski(w Wigilię Święta Bożego Narodzenia nie wypada napisac tego wyrazisciej,trzeba troche pokluczyć)
-
@Tomek Terlikowski
Wytacza się procesy o porównanie jednego rodzaju sodomii do innego. Cóż za upadek. Ale upadkiem jest nawet bycie pozwanym w takim procesie i uczestnictwo w nim, chociaż dzieje się to przecież wbrew intencjom pozwanego (ale są pewnie i tacy – dowodów nie mam, to tylko domniemania – co specjalnie prowokują). No bo co jak co, jednak taki proces to wielka szansa zostania męczennikiem. W wojnie kulturowej rzecz jasna. Cóż, jaka wojna – takie męczeństwo.
Całość u mnie: http://filipmemches.salon24.pl/146136,jaka-wojna-takie-meczenstwo
-
Autor
Zakończył pan:
"A na koniec w ten wigiliny poranek życzę wszystkim błogławieństwa Bożego, przyjścia Jezusa do naszego życia i szczerego nawrócenia"
Czytam te pana teksty, tak jak ten wyżej i myślę że pan szczególnie tego potrzebuje.
-
T. Terlikowski
Ja w sumie o tym samym:
http://piotrstrzembosz.salon24.pl/145780,ofensywa-aktywistow-homoseksualnych-trwa
Pozdrawiam
-
Doświadczenie?
Skoro nie widzi Pan różnic, to mniemam, że wie Pan o czym Pan pisze i próbował Pan obu przyrównywanych przez Pana relacji?
Wesołych.
-
@autor
"I że katolików, konserwatystów czy zwyczajnych ludzi, którzy do homoseksualnych aktów mają stosunek analogiczny do Biblii - wolności być nie może."
Kpł. 20,13: "Ktokolwiek obcuje cieleśnie z mężczyzną, tak jak się obcuje z kobietą, popełnia obrzydliwość. Obaj będą ukarani śmiercią, sami tę śmierć na siebie ściągnęli."
Rzeczywiście - nie może.
-
Aby na pewno masz prawo do tej metki?
"wielkimi krokami wejdziemy w świat, w którym katolikom nie będzie wolno wyrażać swoich opinii"
Twierdzisz, że to za katolickie poglądy jesteś prześladowany? Wobec tego wytłumacz czytelnikom, gdzie dokładnie w słowach "nie ma powodów, by czynić różnicę między relacją homoseksualną a zoofilską" ukryte są szacunek, współczucie i delikatność, których od wiernych oczekuje w stosunku do homoseksualistów Kościół (KKK 2358)? Z Twego własnego opisu sytuacji wynika, że masz dostać pozew za wypowiedź jaskrawie sprzeczną z Katechizmem, więc doprawdy nie widzę powodu, byś miał prawo zasłaniać się Kościołem.
-
Niech się Pan nie przejmuje
wyciem sodomitami i ich pozwami. Bez względu na jakiekolwiek wyroki sądów to Pan ma rację. Dla mnie na przykład nie ma różnicy, czy parzy się dwóch facetów, dwie panie, czy pan z kozą, a pani z b ykiem lub ogierem. Zawsze to szambo, zboczenie i dewiacja.
Dla homoselksualistów zresztą rzeczywiście nie mają znaczenia "prokreacja, wychowanie i wierność nie mają znaczenia w stosunkach dwóch partnerów", to pierwsze z samej zasady, bo jeszcze nikt nie widział, żeby pedał zapłodnił pedała, a lesbijka lesbijkę. Co do wierności, to o niej świadczą tzw. "dark roomy" w klubach gejowskich, gdzie bywalcy parzą się z kim popadnie, nawet nie widząc swego partnera. Chodzi tu więc niewątpliwie o zaspokojenie chuci czyli zadowolenie (zboczone i perwersyjne, ale jednak).
Także niech się Pan nie przejmuje i oszczędza zdrowie na przyszłoroczne boje z tego typu ludźmi (tu ręka mi nad klawiaturą zadrżała, ale przecież i sodomici są dziećmi Bożymi i zawsze mogą ekspirować i być zbawionymi).
Wszelkiej pomyślności!
-
Zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia!
- to, oczywiście, w w pierwszym rzędzie.
A tu załącznik - gdyby ktoś nie wiedział co miałoby być przedmiotem ewentualnego procesu:
http://www.rp.pl/galeria/9158,320002.html
-
@Autor
"To wówczas nie ma powodów, by nie przyznać też uprawnień małżeńskich parze pana i żółwia na ten przykład."
A wię dla Pana zółw jest osobą obdarzoną nieśmiertelną duszą stworzoną na obraz i podobieństwo Boga.
Wszyscy piszą, że z Pana konserwa, a ja widzę, że z Pana prawdziwy rewolucjonista.
-
@essencjusz
"Swoją drogą dlaczego homiki ograniczają swoje zwiazki do klasycznego układu dwuosobowego. Przy hetero to ma sens, ale przy homo? Dlaczego nie małżeństwa wieloosobowe?"
Jaki to ma sens w związkach hetero? Przy niedoborze mężczyzn wielożeństwo byłoby nawet wskazane. Dla przyrostu populacji.
-
święta racja
uwielbiam swojego psa, a i on za mną szaleje ale żeby brać z tego powodu z nim ślub...?
-
Panie Tomaszu
Pewne środowiska chcą się bawić! To trzeba im te zabawę uczynić. Pana pozywają o jakieś wypowiedzi krytyczne. No, to środowiska katolickie powinny się wreszcie ocknąć i zacząć masowo pozywać za naruszenia dóbr religijnych. Jakieś na początek 1000 (tysiąc) pozwów. Trzeba się tylko zorganizować. I tak z zakneblowania wyjdzie droga do Nikąd.
Przykład dała w najnowszym numerze Gazeta Polska.
Jak zabawa to zabawa!
P.S. Chrześcijaństwo nie może być "Bezwłasnowolone"!
Do jasnej anielki, krzyże będę zabraniać, pluć na wiarę, kneblować usta, oczerniać, czas to skończyć.
-
Wesołych Świąt, panie Tomaszu.
Niech się pan nie daje trolom. Mocni oni jeno w gębie.
-
Moralność Kalego?
Zajrzyjmy tu:
http://elfrid.salon24.pl/93903,plodnosc-katopolskiego-inteligenta
Co pan myśli o tym tekście?
Jest to tylko wyrażenie opini?
Uważa pan, że autor tego tekstu miał prawo tak napisać, czy że raczej powinien ponieść jakieś konsekwencje?
Chciałby go pan zakneblować? Czy w tym wypadku to niebyłoby kneblowanie?
Ja uważam, że oprócz wolności słowa powinna obowiązywać jeszcze odpowiedzialność za to co się mówi. Ktoś wyraził swoją opinię, a pan uznaje ją za obraźliwą to może pan skierować sprawę do sądu. Pan wyraził swoją opinię, a ktoś uznał ją za obraźliwą, to ten ktoś ma prawo skierować sprawę do sądu wobec pana.
Używa pan brzydkich chwytów erystycznych, twierdząc, że nie pozwalają panu mówić prawdy. Równie dobrze autor linkowanej wypowiedzi może powiedzieć, że pisał tylko prawdę.
Sytuacja jak najbardziej symetryczna.
A zatem pytanie? Tylko wolność słowa, czy również odpowiedzialność za słowo?
-
Uganda
@Tomasz Terlikowski
"I że katolików, konserwatystów czy zwyczajnych ludzi, którzy do homoseksualnych aktów mają stosunek analogiczny do Biblii - wolności być nie może."
Stosunek analogiczny do Biblii... Pan się domaga kary śmierci? W takim razie zachęcam do wyjazdu do Ugandy. Tam podobni Panu fanatycy religijni wprowadzają przepisy uszczęśliwiające chrześcijan! Boże chroń Unię Europejską.
Piszę w lubczasopismach
-
15.11.2011 18:18
-
08.11.2011 19:06
-
01.09.2011 08:47
-
24.08.2011 14:45
Ostatnie notki
-
Zawsze może Pan wrócić
Akt apostazji nie jest nieodwracalny. Pan nadal jest dzieckiem Bożym, członkiem (choć pod karami kanonicznymi) Kościoła,...
20.05.2012 10:26 102 -
A może fotografować klientów prostytutek?
Nie sądziłem, że kiedykolwiek będę się wypowiadał jak feministka. A jednak w tej sprawie zwyczajnie nie można...
07.05.2012 10:44 31 -
A mnie jest szkoda Wałęsy. I Wałęsowej też!
Kampania budowania nowej idolki feministek i bojowniczki z patriarchatem zupełnie mnie nie cieszy. Danuta Wałęsowa w...
27.04.2012 13:38 38
Moje ostatnie komentarze
-
I dlatego nie przepadam za sportem... Co zresztą po mnie widać! Kibicem też nie jestem :-)
06.02.2012 13:37
-
Proszę przeczytać mój tekst i zauważyć, że znajduje się w nim uwaga na temat tego, że nie...
15.12.2011 09:57
-
A gdzie ja napisałem, że można z nimi robić, co się chce. Napisałem, że nie można ich...
15.12.2011 09:48
-
Torturować można ludzi. Karpi nie.
15.12.2011 09:36
-
Doradzam poczytanie św. Franciszka. A nie odwoływanie się do popkulturowych stereotypów...
15.12.2011 09:31
Najpopularniejsze notki
-
Zawsze może Pan wrócić
komentarze: 102
-
Czuchnowski grozi świętującym rocznicę
komentarze: 96
-
Jak obrzydzić księdza Isakowicza-Zaleskiego
komentarze: 92
-
Nawróćmy się
komentarze: 86
-
„Ala ma kota” też jest mową nienawiści
komentarze: 44
Aktywne dyskusje
-
Zawsze może Pan wrócić
komentarze: 102ostatnio: MIELONKA11
-
A może fotografować klientów prostytutek?
komentarze: 31ostatnio: ANETA TRACZYK
-
A mnie jest szkoda Wałęsy. I Wałęsowej też!
komentarze: 38ostatnio: SAO PAULO
-
Jak obrzydzić księdza Isakowicza-Zaleskiego
komentarze: 92ostatnio: FLORYDA
-
„Ala ma kota” też jest mową nienawiści
komentarze: 44ostatnio: SWIATO









Dlatego jeśli ci państwo przeczytali, że czerpanie wyłącznie przyjemności z związku kobiety i mężczyzny jest czymś złym, to pobiegli wypłakać się w rękaw ekspozytury bolszewii na rynek polski.
Zero zdziwień.
Wesołych, ciepłych świąt,